Yeni

Cübbeli Ahmet Hoca 2. Mektup


9 şubat 2012

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ

اَلْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَالصَّلَاةُ وَالسَّلَامُ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلٰى آلِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِينَ

Siz ayrılık günlerini sayıyorsunuz ama ben burada günümü ayımı karıştırdım. Size kavuşma iştiyâkıyla kaderinsırrınıntecellisini bekliyorum. En son bana ulaşan nakle göre Efendi Hazretlerim “Yâ Rabbi! Ahmed bir an önce oradan çıksın” buyurmuş, hem de hâne-i saâdette bana mektup yazılırken buyurmuş, bu dua hemen mektup yazanlara ulaştırılarak bana da ulaştırılmış oldu. Mühim olan mürşidimizin bizden razı olmasıdır ki bu rıza haberleri bana ulaştıkça başka bir teselli gerekmiyor.
Bu arada Seyyid İbrahim Hazretleri de fakire bir mektup yazdı. İnşallah onuntercemesini derginin önümüzdeki sayısına yetiştireceğim. Size duyuracağım hususlara gelince:
1) 8 Şubat günü Saadet Partisi’nin İstanbul il başkanı Selman Esmerer Beyefendi il yönetiminde bulunan 8 arkadaşıyla birlikte ziyaretime geldiler. Rabbim kendilerinden razı olsun ve davada sebat eden bu kardeşlerime iki cihanda saadet ve muvaffakiyetler ihsan eylesin.
Genel başkan Mustafa Kamalak beyefendinin selamını hatta gerekirse anayasa hukukçusu olan kendisinin de davaya bizzat müdahil olabileceğini söylediğini ilettiler. Bu zor günümde iftiracı münafıklara kanmayıp Erbakan Hocamız’ın gösterdiği yolda sebat ederek bu fakire yardımcı olmaya niyetlenmeleri dahi âhirette karşılarına çıkacaktır inşâallâh.
2) Bu vesileyle hakkımda hüsn-ü zanda ve doğru beyanda bulanan Abdüllatif Şener, Hasan Celal Güzel ve Ümit Özdağ beyefendilere de şükranlarımı arz ederim. Ayrıca Kadir Mısıroğlu Abim ile Ömer Döngeloğlu Hoca Efendi’ye halkı benim hakkımda doğru yolda yönlendiren beyanlarından dolayı müteşekkirim. Tabi ki hapishanede iletişim imkânlarım sınırlı olduğu için daha birçok şahsiyetin benim hakkımdaki beyanlarına vakıf olamadığımdan kendilerinden beni mazur görmelerini istirham ediyorum.
3) Son çıkan kitabımın önemi tam anlaşılamadı diye düşünüyorum. Bu kitap Yûsuf-u Nebhânî Hazretleri tarafından hazırlanmış olup Rabbimizin Kur’ân-ı Kerîm’de geçen bütün ism-i şeriflerini içine almaktadır. Tabi ki burada tekrarlar söz konusudur. Her sûrede bulunan ism-i şerifler özellikle ayrılmıştır.
Henüz Türkçede böyle bir kitap mevcut değildir. İmâm-ı Nebhânî Hazretleri’nin beyanı vechile; bu kitaptaki ismi şeriflerle yapılan duadan daha büyük bir dua olmadığına yemin eden kişi hânis olmaz yani yemini yerinde kabul edilir bu ismi şeriflerden sonra da 27 dua zikrettim ki bunların sön üçünü hapishanede yazdım. Dolayısıylabu kitaba çok önem verin okuyun, okutun bana da bununla dua edin.
4) Birçoklarınız bana“Nasıl yardımcı olabiliriz?” diye mektup yazıyor yahut haber yolluyorsunuz. Bizim kitap telifi,internet ve radyo yayınları, hizmet binaları birde üzerine üstlük başımıza gelen bu olaydan dolayı yüklendiğimiz külfetler gibi bütün harcamalarımıza katkıda bulunmanın genel manada tek adresi Arifan yayınlarından çıkan eserlerimize ve dergimize sahip çıkmanız ve yardım amaçlı çokça alıp dağıtmanızdır. Bu zor günümüzde bu hizmete emek verin ki biz de hem buradan hem de inşâallâh çıkınca yeni eserler verme imkânımızı yitirmeyelim. Siz akıllı insansınız, ârife tarif gerekmez.
5) Mustafa Başoğlu abimizin, İbrahim Subaşı hocamızın ve yakında ziyaret ettiğim dede dostum ağma İsmet Efendi’nin vefatını derin bir üzüntü ile duydum. Rabbim cümlesine rahmet eylesin kabirlerini nur eylesin, ruhlarına kelime-i şehâdet ve Fâtiha okumayı ihmal etmeyelim.
6) Efendi Hazretlerimiz’in kitaplarının diğer bazı yayınevleri tarafından pazarlandığını işittim. Oysa ben Efendi Hazretleri’nin bütün teliflerini sadece Ahıska yayınlarına bağışladığını bizzat müşahede ettim. Dolayısıyla Ahıska yayınlarından başka Efendi Hazretleri adına basılan yayınları almayın.
7) İnşâallâh bundan sonra her hafta size sohbet öncesi okunmak üzere avukatlarım aracılığıyla bilgiler aktarmaya çalışacağım. Bunları takip edersiniz ve herkese ulaştırmaya çalışırsınız. Fakat şunu iyi bilin ki benden önce Suriye’deki Ehl-i Sünnet’in Şiî-Nusayrî rejiminden kurtulması için dua edin. Ben oradan gelen haberlere o kadar üzülüyorum ki tek tesellim hapiste olmam. Zira dışarıda olsaydım bir şey yapamadığıma çok üzülecektim. Allâh’tan içerideyim de Müslümanların ağladığı günlerde gülenlerden olmuyorum. Onun için en büyük duaları özellikle Suriye’deki Ehl-i Sünnet’e tahsis edin. Şimdi benim “Şîa daima Müslümanlarla savaşır” sözümü daha iyi anlamış olmanız gerekir. Hepinizi emanetleri zayi etmeyen Rabbime emanet ederim.

islam