Allahumme Einni Ala Zikrike ve Şükrike ve Hüsni İbadetike

Allahumme Einni Ala Zikrike Ve Şükrike Ve Hüsni İbadetike
(ALLAH'ım Seni anıp zikretmek ve sana Şükretmek için Bana Yardım et)

Muaz bin Cebel (Radiyallahu Anh) şöyle dedi:

“Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) elimi tuttu ve:
−‘Ya Muaz! Vallahi ben seni seviyorum, vallahi ben seni seviyorum!’ buyurdu.
Sonra da:
‘Ya Muaz! Her namazın ardından ‘Allahumme Einni Ala Zikrike Ve Şükrike Ve Hüsni İbadetike’ demeni tavsiye ediyorum’ buyurdu...”
Duanın Manası: “Ey Allah’ım! Seni zikretmeye, Sana şükretmeye ve Sana güzel ibadet etmeye karşı bana yardım et.”

Ebu Davud 1522, Nesei 1302, İbni Huzeyme 751, İbni Hibban 2020, Tabarani Mucemu’l-Kebir 20/110, Hakim 1010, Ahmed 5/245
dua

Anonim" seçeneğiyle isim vermeden yorum yazılabilir.
"Adı/URL" seçeneğiyle sadece isim verilerek de yorum eklenebilir.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski